Tým

Sezóna JPEG

NFT, v kryptokomunitě také vtipně označované jako „JPEG“, vstoupily do hlavního proudu.

Ať už jde o rozhovory při večeři, celebrity používající Ape NFT jako svůj profilový obrázek na sociálních sítích nebo velké značky jako Coca Cola uvádějící na trh NFT sběratelské předměty, NFT jsou jednoznačně „příchutí dne“.

Výše uvedený graf ukazuje, jak vyhledávání NFT překonalo vyhledávání BTC a je daleko před Blockchainem a DeFi.

Proč by to mělo zajímat obchodníky? Protože to má účinky druhého a třetího řádu na celý trh.

Dnes je většina NFT stále poháněna Ethereem. Kupující, umělci a široká veřejnost najednou hledají coiny a tokeny, za které by si mohli koupit své oblíbené sbírky NFT, což zase zvyšuje ceny kryptoměn.

Další blockchainy vrstvy 1, jako je Solana, Avalanche, Tezos a další, také zaznamenávají vznik tržišť a objemu NFT. Mezitím se objevila řešení na druhé vrstvě specifická pro NFT, jako je ImmutableX, a celé vrstvy 2, jako je Flow, aby poskytovaly blockchainy pro konkrétní případy použití zaměřené na hry a NFT.

Na vyšší úrovni se NFT zdají být trojským koněm, který pomáhá přivést krypto a blockchain technologii do hlavního proudu. Je to všechno kultura, zábava a hry a pro širokou veřejnost je to mnohem zajímavější než temná zákoutí a neznámé světy DeFi.

Je zřejmé, že „kultura“ je jednou z mála sil na světě, které mohou překonat sílu finančních trhů. Pro obchodníky a investory to otevírá mnoho zajímavých otázek. Měli byste zkusit vybrat vítěze a investovat přímo do kolekcí NFT? Jiní mohou chtít najít projekty související s infrastrukturou NFT nebo dokonce prozkoumat tokenizované NFT, které mají obchodovatelné tokeny.

Ale možná, že „meta“ hra v tom všem spočívá v zaměření na vrstvy 1, které mají nejlepší pozici, aby se staly místo na kterých NFT žijí? Pouze čas ukáže.

Mezitím může být JPEG Season další cestou, kterou by se „Crypto“ mohlo odpoutat od širších finančních trhů a posílit svou pozici jako nezávislé třídy aktiv se silnou užitečností a pozitivním růstem.